februar 24, 2017

Vil du have det maksimale udbytte af dine annoncekroner?

Vi hjælper til dagligt virksomheder med at optimere deres markedsføring og ramme den præcise målgruppe. Vil du også opnå den maksimale effekt af dine annoncekroner?

Hvorfor vælge Facebook annoncering?

Er du vant til de traditionelle former for off-line markedsføring, vil Facebooks muligheder for alvor kunne give din virksomhed et spark bag i. Med et hav af forskellige annonce varianter, kan du helt sikkert finde nøglen til at komme tydeligt ud med dit budskab til din målgruppe.

Blandt de mange fordele der er forbundet med at annoncere på Facebook kan nævnes:
▶︎ Effektmåling – virker dine annoncer rent faktisk?
▶︎ Ram plet – vis kun din annonce til relevante personer
▶︎
Hurtige handlemuligheder
▶︎
Variabelt budget

Resultater der er til at måle på!

Med annoncerne på Facebook er en af de mest iøjnefaldende fordele at vi i nutidens online univers kan måle på (næsten) ALT!
Hvem ser dine annoncer? Hvem klikker? Hvem køber? Hvad koster en konvertering? Hvilke annonceformater sælger bedst? Sælger vi flere produkter hvis vi bruger denne emoji?

Ved hjælp af Facebooks “pixel” kan vi måle på alle handlingerne på din hjemmeside. Derfor kan vi altså se og måle på hvad du får tilbage for dine annoncekroner.

Ram plet med annoncerne

Med Facebooks annonce værktøj kan vi ultra præcist ramme DIN målgruppe blandt de 3,7 mio danske brugere. Du undgår altså at skyde med spredehagl og rammer kun de brugere der kunne have interesse i dit produkt. De mest populære målgrupper er dem der har besøgt din hjemmeside, men vi kan også målrette personer som interesserer sig for eksempelvis cykling.

Hurtige handlemuligheder

I modsætning til en avisannonce er Facebook annoncering et mere dynamisk værktøj. Her kan vi løbende rette, opdatere og optimere annoncerne ud fra de resultater der ønskes.
I stedet for en stor avisannonce kan du altså i stedet køre mange forskellige annoncer varianter over en længere eller kortere periode.

Variabelt budget

På Facebook er det helt valgfrit hvor meget du vil kaste efter dine annoncer. Det kan være alt fra 30 kr til 30.000 kroner. Det er altså nemt at skalere dine annoncer – bruger du 100 kroner på en annonce og finder ud af den virker godt, kan budgettet altså skrues op efter behov og der kan laves endnu bedre resultater.

Vil du også udnytte vores specialviden til at nå ud til dine kunder?

Skal vi hjælpe dig?